Introduction Elite Wolfie

Elite Wolfie

New member
$100 DONOR
Discord Username
Elite Wolfie#9999
Discord ID
992351515673104474
Me?
My name is Elite Wolfie,
some people may know me as VincentVF

I am 22 Years old and from Belgium, Antwerp
I study architecture, I'm in my first year now...
Most people know me from Elite Ranks, which is runescape commission staking server
where we also offer blackjack, dicing, flower poker and sport betting but thats where my story starts.

My life!
In 2013 I started playing Runescape 3 and after a few weeks I joined one of Elite Ranks their drop parties, I worked my way up over there from dp host > dp mod > host rank
After a break from Elite Ranks, I went to DragonDyce and Mentarley Gold (MG) where I was making Graphics Artist for and later on also got a host rank in MG. After a riot from all MG Hosts, we started our own server named Hydra Bets which I left when I fullyfied my job. Then was the time I was a full time Graphics Artist (besides my school stuff cause I'm still a student) and when I'm talking about 10 jobs/ Gfx requests a day I took the decision to retire as Gfx Artist.
Then I joined the staking server named King Of Stakes and afterward I went back where it all started, the best place around: "Elite Ranks" where I again worked my way up and proudly can say I'm an Admin now!

Besides Elite Ranks, I'm also merching runescape gold and some items, I Buy, Sell and Swap RS3 and 07, which I'm well known and trusted for!

Eu?
Meu nome é Elite Wolfie,
algumas pessoas podem me conhecer como VincentVF

Tenho 22 anos e sou da Bélgica, Antuérpia
Eu estudo arquitetura, estou no primeiro ano agora...
A maioria das pessoas me conhece do Elite Ranks, que é o servidor de comissão de apostas do runescape
onde também oferecemos blackjack, dados, pôquer de flores e apostas esportivas, mas é aí que minha história começa.

Minha vida!
Em 2013, comecei a jogar Runescape 3 e, depois de algumas semanas, entrei em uma das festas de queda do Elite Ranks, subi de dp host> dp mod> host rank
Depois de uma pausa no Elite Ranks, fui para DragonDyce e Mentarley Gold (MG) onde estava fazendo Graphic Artist e mais tarde também consegui um host rank em MG. Depois de um tumulto de todos os MG Hosts, iniciamos nosso próprio servidor chamado Hydra Bets, que deixei quando concluí meu trabalho. Naquela época eu era um Artista Gráfico em tempo integral (além das minhas coisas da escola porque ainda sou um estudante) e quando estou falando de 10 trabalhos/pedidos Gfx por dia, tomei a decisão de me aposentar como Artista Gfx.
Então entrei no servidor de staking chamado King Of Stakes e depois voltei onde tudo começou, o melhor lugar que existe: "Elite Ranks" onde novamente trabalhei meu caminho e posso dizer com orgulho que agora sou um administrador!

Além dos Ranks de Elite, também estou comercializando ouro runescape e alguns itens, eu compro, vendo e troco RS3 e 07, pelos quais sou bem conhecido e confiável!
Hi.

What area of architecture do you like the most?
was it modern? was it old?